H.O.M...day 2

Ojoj... kändes inte jätte roligt att ramla upp ur sängen och försöka hitta sig själv bland spillrorna av gårdagen. Men det var bara att bita ihop för jag skulle på utbildning. Och som tur var så var det en väldigt bra utbildning. Men det var ganska jobbigt och det blev ganska många glas med vatten som blev nertvingade i min strupe...

image223

Men sen när jag hade varit där och man fått på sig ett ansikte och vi tog oss på h.o.m så blev det ju genast bättre.

image224

här är några tappra campare som lyckade se riktigt fräsha ut.... Emma, Cate och Kaina
kan iof bero på att dem små djävlarna sov i femton timmar innan dom var tvugna att kliva upp. *mutter*

image225

Maria verkar törstig... konstigt tycker jag... hon drack ju massa dagen innan oxå. =))
Brevid henne sitter iaf en kille som vi kan kalla för "Anders", han är tro det eller ej en fiskerikonsult. Jag visste inte ens att man kunde vara det. Passa dig innan du tjyv metar i hans bäck. =) (brevid honom satt hans inget illa menat men ganska träiga kompis som jag glömt namnet på)

Och ja... det är min Whiterussian som står på bordet. =)

image226

nere på äpplet så spelade scar symmetry... samtidigt så spelade nocs på idun... men det fanns ju bara sprit nere på äpplet så det var där vi var. Och att scar ägde!

image227

Kaina luuuvs scar.... kanse sexa sej lite. =)

Och när jag stod och tittade på Scar såg jag helt plötsligt någon som jag kände igen... men vem var det som satt och gömde sig bakom väggen?

image228

det var ju Lina.... söta mamma. =)

image229

Kaina och Lotta verkar ganska uppåt. Helt galna bryyydar men va fan det är ju fest. KUNG!

Sedan vet jag inte riktigt vad som hände. Jag blev jävlig tankad och glömde bort att jag hade en kamera så det fattas väl någon timme av kort.... men sedan så var jag på TC och såg på Grabbe och Vollan. Det var hur bra som helst. Karin sa att det var det bästa på hela festivalen. Jag vet inte om jag skulle dra det så långt men det var jävligt bra.

image230

Och det var inte bara publiken som hade roligt. =)
Helt plötsligt så hoppade Natalie upp på scenen och drog av två låtar. Det var jävligt kul att se henne i sin "rätta" miljö. Hon passar som hand i handske i showbizz.

image231

Sen var det som slut på det roliga.... men då åkte vi till Loppan på efterböj. Det kändes som en ganska dålig ide men va fan... inte just då. Det var bara i efterhand som man kanske skulle ha avböjt ändå.

image232

Peter, Emma och Kaina...

image233

Kaina och Macco.... och sedan åkte vi hem... så tills nästa år... ROKK ÅN!
För det blir väl ett nästa år?.... Låt oss lämna det öppet.....

image234

hihii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0