nytt år...

I år ska jag verkligen ta tag i mig själv och göra allt det som jag inte gjorde förra året.

 Hur många har inte sagt det? Och har man någonsin gjort så? NOPE!
Men vafan jag skiter faktiskt i vilket. Mitt år ska jag spendera med att göra sådant som jag vill och inte sånt som jag måste borde eller förväntas. Som tex har jag sökt till en konstklass. Så jag ska "lära" mig att måla eller nåt. Mest bara för att jag tycker att det skulle vara jävligt kul att göra något sådan. Det känns skönt att inte börja även detta år på samma jävla sätt som vanligt och bara göra samma jävla saker. Jag skiter faktiskt i det andra nu. Jag har kämpat och jobbat och trälat för samma skit i över fyra år och det har uppenbart inte gjort mig något annat än fyra år äldre och olycklig. NO MORE!

Så vi ses på andra sidan så ser vi hur det gick... Stay true, live free!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0