helg igen... men inge kul.

Idag är det lördag och det känns som om veckan hit har varit infernaliskt lång. Började i Onsdags med att jag blev snuvad på min lunch date. Så istället ringde jag min kära polare Glukk och käkade lunch med henne. Det var gott och väldigt trevligt och sedan så fixade jag min bok till skolan och köpte muggar till mamma. Sedan började min röv att domna för att jag suttit konstigt hela dagen och min rygg är paj. Så åkte jag hem och störde Kaina med mitt klag. Sedan så åkte jag på Sången och när jag kom hem hade världens bästa K lagat mormors-lax och potatis lagom till greys. Var inte trött och kunde heller aldrig somna. Men gjorde det tillslut och vaknade sedan ca 2 timmar senare. Klev upp tog några tabletter och gick och la mig. Insåg redan då att det inte skulle bli någon skola med min rygg. Sedan så klev jag upp och gjorde typ inget förrens Kaina ville ha hjälp med att fixa ett foto på sin farmor som kunde stå på kistan på begravningen. Ochså kom Faster Kaka med fika och hämtade bilden. Hela dagen gick jag omkring med en stor sten klump i magen. För även om Astrid inte var min farmor så betyder hon mycke för mig. Och många människor som jag gillar var väldigt upprivna av helt förklarliga skäl. Det är jobbigt att inte kunna göra något när folk mår dåligt. Så blev det ju fredag och jag skulle fixa bilen innan begravningen men det gick inte att göra något så jag och åkte hem för att hämta Kaina. Sedan var vi i sävar hela dagen och det var väldigt utmattande. Men det var en jätte fin cermoni och det var en bra samling människor där.
Sedan låg vi framför tv:n hela kvällen och idag har jag dammsugit och slaaaaaappat.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej stumpan! Tack för ditt jättefina inlägg och jag förstår vad du menar. Hoppas allt är fint med dig. Kommer du hit o hälsar på snart?

Kram

2008-11-09 @ 17:37:29
URL: http://banditqueen66.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0