bara en vanlig dag...

Idag har verkligen varit bara en helt vanlig dag, en sån dag när faktiskt inget ovanligt hänt. Jag vaknade klädde mig och försökte mig på ett smink projekt. Gick sådär. Åkte till skolan och gick igenom saker till provet på fredag och sedan så gick jag och köpte dukar. Har tänkt att måla en tavla till Minna, får se hur det går. så åkte jag hem och gick ut med kenny och nu sitter jag och bloggar och tittar på disney film. Ser typ disny,skräck, disney, skräck... osv.

Det får räcka för nu, men först vill jag bara skicka en tankte till alla anhöriga. Och säga adjö till Astrid. Det var ett rent nöje att träffa och få lära känna dig. Hoppas att du har fått komma till en bättre plats, det är du välförtjänt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0