lördags ledig... phuu

ibland är det så jäääävla skönt att bara sjunka in i drömmen och sova halva dagen. Och sedan när man vaknar så kan man softa. Äta en gooood frulle och känna laxen. Har varit lite mycke på slutet.
Jag borde kanske göra massa saker idag med men jag orkar inte bry mig så därför gör jag inte det.

Igår gjorde jag mitt prov. Det är så jävla jobbigt att inte kunna bara göra något utan att få så enorm prestations ångest. Kan ju knappt sitta ensam hemma och sjunga med till radion utan att känna press nu för tiden. Iaf så gjorde jag det och det blev nog okej. Jag känner mig ganska övertygad om att jag fick godkänt men jag hoppas ju vid alla grekiska gudar att jag ändå ska få lite bättre än bara godkänt. Nu är det gjort iaf.

Ikväll ska jag..... Ingen aning, Kaina ska åka på firma fest med sin farsa så jag får stället för mig själv. Så jag kanske målar lite och ser film.

Simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0