när hade man lov sist?

Jag kan säga att sist jag hade novemberlov eller höstlov som det oxå kallas var för ca 10 år sedan. Galet. Det får mig oxå att inse att jag är väldigt gammal. Kanske att det då är dax för ett lov.
Så vad har jag gjort? Jag har jobbat lite och sedan har jag slappat och haft p-möte och i dag har jag varit irriterad, lättretad och funderat en hel del. Känns som om något i min vardag inte riktigt är som det ska. Som tex att jag känner mig stressad i kroppen hela tiden och har svårt att fokusera. Kanske att det bara är som det känns och att det blir bättre snart.

Nu tror jag att jag ska äta lite och sedan åka och träna. Men vem vet... kanske bara blir till att sitta kvar framför datorn och sega i några timmar.

laters....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0