helgen är över

Jag kan inte fatta hur sjukt snabbt en vecka går. Men nu är det redan en ny och det känns varje måndag som om det är dax att ta tag i sitt liv.
Kanske blir nästa vecka. =)

Helgen har iaf varit riktigt trevlig om  än helt fullspäckad. Strekken kom upp i fredags kväll och så käkade vi och sedan var det lördag.
då klev vi upp ganska tidigt och sedan färgade jag håret innan vi åkte ner på stan. Så shopade vi tills typ fem och sedan åkte vi hem käkade middag gjorde oss i ordning och sedan kom Åsa förbi. Det var kul. Vi agro sjöng singstar i typ 2-3 timmar och sedan åkte vi till CC det var oxå kul. Blev grymt full, men Strekken vann. =)
Vi tog en mosbricka på väg hem och sedan så dumpade vi Hotis (Åsa) på Ålidhem och så hem.  Somnade så fort jag la mig. Var GALET trött.

ska lägga upp lite bilder senare... btw

är nu lycklig ägare till en uppsättning av rockband. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0