Lite av vad jag fick... =)



av mor-mor, peppe, inga, helge och anders



av annica och farbror magnus. fick oxå en cool tuggummi låda med spegel. =)



av mami och papi.. aka lina och fredrik



av karin... för er som inte vet är det solrosfrön i choklad. dom ser helt galna ut. fick oxå mitt favvo te som är grönt och heter vita rosen. suuuuuper gott. och hjortron marmelad. =)



och av Kaina..... helt galet! jag är super nöjd. =)

fick dessutom en tavla av sofia, choklad av typ alla och pressent kort på m.u.s och tvålset av simon och streken och en kudde av ghekka. och om jag glömt någon så är det bara för att jag är senil och inget annat.... just jag fick lotter av kenneth. =)

och bjöd på tårta. =)






tack för allt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0