Oerhört irriterad...

känns som om den här dagen är upplagd för att jag ska tappa mitt annars så sansade humör. Jag vaknade fööör tidigt idag och tänkte att då kanske jag skulle passa på att tvätta en maskin eller två innan klockan tolv då någon annan bokat tvättid. Men klart som korvspad så var ju den ena maskinen trasig. Och dessutom kan ju den jävla klåparen som använt tvättstugan innan inte ha sett en sop i hela sitt jävla rudimentära liv. STÄDA EFTER DIG! hur fucking svårt kan det vara.
Jaja, tvättade lite iaf och det tog typ tio minuter längre på varje program mot vad jag hade hoppats på.

sedan kom jag upp kollade min mobil och såg att Marie var sjuk och att kainas mobil låg och plingade. Jaha tänkte jag och fattade ju ganska snabbt att dom ville att Kaina skulle jobba. Men ringer dom till henne då och ser till om hon kan? OH NO! skicka ett fucking sms som hon såklart inte vaknar av, Och sedan säger inget till mig. Så klockan elva ringde jag till kontoret och frågade om dom inte hadr tänkt att ge mig någon personal idag. BAAAHHH!

Och så kan jag helt orationelt säga att jag blit irriterad av att folk är sjuk. Jag vet att man inte kan rå för det och jag är ju själv inte helt pigg. Men när människor i ens omgivning är slitna så drabbas man ju. DRICK TE!

Söndagstraffik. Oh don't even go there.... hur fan kan man bara ha typ en buss i timmen? Ska man alltså måsta stå en hel fucking timme på vasaplan och frysa kruset av sig innan man får åka hem?
Jag har tyckt att det har varit ganska okej att åka buss till skolan för att man spar pengar, miljö och slipper köra. Men det är inget av detta som i längden är ett vinnande argument. Därremot finns det hundratals för att ta bilen istället. Bara det faktum att man faktisk kan komma dit man vill, när man vill det. Oerhört bra. och folk med barnvagn.... Åh min jävla snor unge är så jävla söt och måste ju oxå få plats.... NEEEJ, MAN KAN INTE KNÖLA IN HUR MÅNGA BARN SOM HELST PÅ EN BUSSJÄVEL!

Jepp nu har jag fått gnälla lite så då känns det lite bättre. Hoppas att jag får paket idag, då skulle det kännas ännu bättre. =) men med min tur vad är oddsen?

laters...

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha, stackars dig gumman! Synd att min present inte går att skicka på posten, annars hade jag gjort det och hoppats att du blivit lite gladare. Saknar dig till tusen! Kram

2008-09-22 @ 18:28:31
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Big K

Aaaaaaaaaaahahaha, jag döööör! Lavv ja :)

2008-09-23 @ 23:18:47
URL: http://kaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0