idag blev det bestämt.

Idag var jag på ett ganska osägande möte om att jag skulle få en permo. Jag blev hela tiden arg på den dundernöt till vårdcentrals amatör som alltid ska vara med och tyckas vara. Och inget är gott nog för henne. Och att vi sitter vid samma bord och att hon försöker mörka med uppgifter om mig för att jag inte ska se på hennes papper. JAg skiter väl i vilket.
Jaja, det här kanske är lite osägande men summan av kardemumman är ändå att jag ska inte bara få en ny permo utan jag ska dessutom få en till. Betyder alltså att jag inte behöver lämna tillbax denna skit stol utan att jag ska få ha kvar den som inne stol, eller tvärt om. Den ena... den som jag har kommer alltså att fungera som nödstol när jag behöver en x-tra.
KUNG!

Kommentarer
Postat av: ghekka

finfint! man kan ju fan inte göra ett skit utan permo

jag tänkte ringa dej imorron, de känns som de värkligen är dax nu, jag är skitdålig på att ringa.....

tanden blev iaf finfin idag hos tandläkaren!!=)

2009-04-21 @ 22:15:21
Postat av: Minna

Fan va bra att du äntligen ska få en ny! Det va då på tiden... KRAM

2009-04-22 @ 09:46:54
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0