Inte en dag utan att jag tänker på dig....

Din spegelbild är svart och dyster, jag ler och lockar dig med glädje. Jag lockar dig med glädje idag, men oftast sliter jag dig i bitar och driver dig mot din död. Jag visar dig för andra som ser på dig med avund och det glädjer mig att du är min. Det glädjer mig att du är min idag, men ofta vill jag kapa rakt av och lämna dig för alltid. Du plågas och hånas och tunga regnmoln avgör ditt öde. Du faller platt. Du är nu livlös och blek, all din forna glans har du tappat. Jag älskar att hata dig. Du gör mig frustrerad när du lever ditt egna liv men trots allt det är du ändå toppen för mig.


Vet du vem det är?


Kommentarer
Postat av: Big K

Frikadellen :D

2009-04-27 @ 22:22:20
Postat av: Anonym

jaoo

2009-04-30 @ 15:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0