Det är synd om mig...

Jag började i söndags att känna att jag hade jävligt ont i halsen. Men tänkte att det nog berodde på att vi suttit och snackat tills typ when ever...
Men så innan jag gick och lade mig i söndags så insåg jag vad som var i görningen.
FÖRKYLNING!

Ursh, jag orkar inte vara förkyld nu. Jag har helt enkelt inte tid med det. Men det verkar den jäveln inte bry sig om för jag satt idag när vi hade prov prepp och frös så jag skakade och snorade som aldrig förr. Känns kanske som om denna vecka inte var menningen att den skulle bli lätt, nytt "jobb" och nationelt prov. =/

Kommentarer
Postat av: Minna

KRAAAAAAM vännen <3

2009-12-10 @ 01:05:52
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0