alla har glömt, men inte jag...

Jag undrar bara om det är så att alla glömt vart vinden blåste igår och därför är helt ombord när det kommer nåt nytt. Jag är inte emot förändring men jag är emot hykleri som tex.

K-fed lämnar sin gravida flickvän som han har ett barn med för att parta lös med brittan och sedan göra henne på tjocken. Dessutom dubbel dippade han väl från början om jag förstått det hela rätt för att han såklart både ville äta och ha kakan. Sedan visar det sig att han faktiskt är en "golddigger" och är ute efter brittans pengar så då dumpar han henne eller blir dumpad och hon tar barnen. Sedan blir omständigheterna sådana att Brittan inte kan ta hand om barnen och han som pappa måste offra sig och ta en paus i sin enormt framgångsrika karriär som... sångare?
Och vips har han blivit Father of the year. Snälla förklara för mig för jag må vara cynisk men va fan!

Eller det faktum att Viktoria Beckham och hennes sedan länge döda äktenskap ständigt är i ropet. Vem bryr sig?!!
Men det som stör mig mest med henne är att hon är en "fashonista". Sedan när??? Hon hamnar alltid på listor över fulast klädda eller dåligaste matchning eller streetfool. Aldrig har väl hon blivit uppmärksammad för sin goda smak och ändå ska hon vara "fashonista". Jag har mer fashonista på toapapperet effter jag torkat mig i röven när jag gjort tvåan.

Andra har glömt, men inte jaaaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0