vill ha... vill ha.. vill ha. =(

Det finns så mycke saker jag vill ha och så lite pengar att lägga på dem. Men just nu vill jag helst ha en ny mobil. Jag har fått låna en av sofia tills jag kan styra upp en ny så nu kan jag iaf prata i telefon men det är störigt att jag har min kalender på den andra mobilen och att det är ett konstigt larm på den jag lånat så jag fattar den inte riktigt. Först tänkte jag att jag ville ha en samsung men sedan nu tror jag att det kanske är lika bra att fortsätta med sonyericsson så att man bara kan flytta över allt som finns på den. Jag gillar inte att byta telefon även om man inte riktigt gillar den man har. To big hazzel for me.

Oxå vill jag ha cash till h.o.m. som jag är sjukt taggad på. Det ska bli så jävla roligt och det hade blivit ännu roligare om jag hade haft typ fem öre för att köpa en öl eller för att typ leva efter helgen.

tillslut vill jag ha frid i min själ. Jag orkar inte vara rastlös och olycklig längre. 



Och nu dog min spacebar. =(


Kommentarer
Postat av: sofia

Vi måste få bort det där larmet!! Ring mig! :D

2009-02-24 @ 13:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0