Lunch på costas

Idag klev jag upp i vad för mig är ottan. Sofia kom över och drack lite kaffe och sedan så åkte vi ned på stan för att uträtta några ärenden och sedan käka lunch på costas.Tack så mycke för den gooooda maten Ia. =)  Dom har såååå jävla gott bröd där att bara det gör hela lunchen tipptopp. Sedan hookade jag upp med Kaina för hon hade varit hos tanddräparen. Så åkte jag hem och nu sitter jag och funderar på om chefen kommer att ringa eller inte. Skulle vara bra om hon gjorde det så jag hoppas.

Sedan kan jag oxå säga att jag är lite lätt sårad över hur lätt det är att vara vänner när det passar andra men när jag vill vara vän eller behöver något eller bara vill ha sällskap så kan man bara vända ryggen till. Som att man ska höras men aldrig orkar lyfta luren och ringa eller om man ska ses på stan och sedan låter man någon jävel vänta i hundra år. Dem som är skyldiga kan ju känna sig träffade och ni andra...... I love u bitches, =)

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack själv!!

2009-01-14 @ 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0