Ryck ut mitt hjärta med all din kraft!











Åter igen blir jag ledsen och besviken på människors förfall. Få saker får mitt hjärta att brista så som djurplågeri. Onödigt lidande för olika sorters djur som på inget sätt gjort något för att hamna i en helt grotesk situation skapad av människor. I veckan som gott har två olika djurplågerier landat i mitt knä. Det första var hur vi behandlar grisar innan de slaktas. Jag tycker inte att man måste vara vegitarian för att vara djurrättsaktivist men det vänder sig i min mage av att veta att vi i sverige behandlar våra grisar gränsfalls-okej men importerar gris kött från grisar som fått lida något djävulskt. Vad gör det då att vi har lagar och bestämmelser som skyddar våra när vi ändå köper och äter plågade djur.


GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0