ny vecka, nytt liv...

Idag har jag varit duktig och äntligen tagit itu med mitt massiva tvättberg som växte inne på mitt rum. Det var på gränsen att jag skulle hinna tvätta allt eftersom ena tvätt maskinen inte ville starta först. Men nu är allt så gott som gjort. Ska bara torka skiten och sedan är jag klar. Hann tillochmed tvätta sängkläderna. =)

Dessutom fick jag veta av mamma igår att mormor varit på jamtli och sålt lite grejer bland annat typ 14 av mina halsband. Så det är jag super glad över. Tack som fan mormor. Du får en guldstjärna för din insatts.

Igår pratade jag med Ia och det verkar som om hon och kidzen har det ganska bra. Hon fnular på att åka till halmstad i en vecka så då kanske jag ska vara kattvakt. Vi får se. Jag unnar henne verkligen lite semester men jag saknar henne oxå. Kram på dig.

Jag tror oxå att Kaina börjar göra sig redo för en resa till fjärran land.... skåne alltså. Vad ska jag göra medan hon semestrar? Jaja, inget är ju bokat ännu så jag har ju lite tid att planera nåt. Rille kommer väl upp och brölloppar först. Lite snålt att bara hänga över helgen tycker jag... Jag menar om han ändå ska palla sig upp kan han väl bli en vecka eller så. =)

Och sedan den ständiga frågan.... Vad ska jag ha på mig på bröllopet? BHAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0