oj oj oj, var ska jag börja...

Sånna jävla hycklare! Om en modell står och vulgar naken med en liten jävla tyg bit som skymmer *hiho* och håller en hand för att skymma tutten då är det inte npgon som säger nåt om det... inte ens när höggravida står och bjuder ut sig till både höger och vänster så höjs ögonbryn. Men då om någon av lite tveksam karaktär som tex lade gaga tar en bild från midjan och upp när hon kramar sig själv i en konstig hattliknande sak och visar bröstvårtan då.... OJOJOJ! Åh nej, hon visade vårtan, en sån som alla har men tydligen inte får visa för någon. Vad är skillnaden mellan att visa vårtan och att visa hela bröstet men sätta en stjärna över vårtis och sedan gå på krogen? Jag försvarar inte vad gaga gjort eller gör, jag är varken för eller foe när det kommer till henne. Jag tycker bara att det är så jävla töntigt helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0