Så kommer en ny vecka...

Och då kan man ju fråga sig vad har jag gjort veckan som gått? Jo jag har målat. Både det ena och det andra. Jag köpte några nya färgernär jag var i östersund på Panduro som jag har testat och de var ganska snygga men det var inte som jag hade trott att det skulle vara. Men jag är nöjd ändå. Och sedan så har jag testat att sminka mig lite olika, man använder ju typ aldrig smink nu för tiden. Det ska bli bättring på det. =)

I onsdags så kom Kaina polare Rille upp på besök och han ska åka hem imorgon. Han verkar vara en skön kis. Men så är han ju skytt oxå. =) Nä, skämt å sido han får komma och hälsa på igen om han vill.

Igår var vi hos Mami och Papi och grillade och sedan åkte vi hit och förfestade lite och så avslutade vi det hela på trädgården till ljuva toner från Hate ammo. Väldigt trevligt. Jag har blivit belagd med blogg förbud på vissa bilder så detta är ett litet urval av det som blev över.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0