Fredag kväll....

Vad gör man en fredag kväll.... förmodligen inget, men vad gör man en fredag kväll när trädgårn öppnar för sommaren? Man går dit såklart. Sagt och gjort. Först så festade vi med grannarna... som börjar finnas med alltjämt nu..... mycke bra.
Vi fick goda hemma gjorda grillade hamburgare och massa med sprit... jag ska bjuda igen snart tror jag. Hotade med att göra en dunk shots till midsommar. =)



Den klassiska bilbilden. Leif och Jockasjärvi och på golvet hittas gapet och fniss. =)



Hooooot mamas!



Jenny a.k.a Johnny var fin som en pralin. Och då menar jag inte en sån där sliskig jävla öb-pralin utan en gooood typ paradis pralle.



Världens bästa trummis och ingen mindre än big K.... jepp, jag känner kändisar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0