lite synd om mig...

Ibland så är det så jävla uppenbart att jag är min mors dotter. För själv är ju bästa dräng tänkte jag och skulle hälla av vattnet av den kokande pastan. Men istället för att hälla ner sikiten i slasken så hällde jag det över min arm. Inte jättesmart men däremot jätte ont. Fick åka på akuten och få bandage och tabletter. Så det känns ok nu.



det här är  ungefär halva bandaget. Det sitter runt nästan hela underarmen. Känns dock lite halv töntigt att klaga över detta med tanke på allt som hänt i helgen.

Vi tänker på dig J och hoppas att du ska bli bra. Det går ju inte annars. Hoppas att de jävlarna som gjort detta får ett ordentligt straff även fast det känns jävligt torrt med tanke på allt. Vi vill ha tillbaka dig iaf. Jag sänder mina tankar och min energi till dig.

Kommentarer
Postat av: Emmma

Önskar dig en glá midsommar! Hoppas du får d kung!

Kram

2009-06-19 @ 14:26:17
URL: http://banditqueen66.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0