fiizen

Idag var jag tvungen att kliva upp i ottan och masa mig till kontoret kl 11 för att ha tre intervjuer. Och samma sak i morgon. Puuh! Varför så tidigt? Dessutom var allt ganska bra när dem ringde från annas unges dagis och sa att han var sjuk så hon fick tvär ila iväg och ta hand om det. Men snart är det slut. Hoppas bara att jag hittar någon bra.

Igår kväll så satt jag och surfade runt och hamnade på en tävling/spel grej som är beroendeframkallande nåt jävulskt.

 http://www.svd.se/resor/resetest/?gclid=CIHZ5L6NnJkCFQFhQgodfBZ6DA


Försökte spela idag med men Fiizen satte käppar i hjulet så att säga.


då gick jag och lekte lite i sminklådan istället. Ska lägga upp bilder snart.


ha't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0