01:31

När man har lite för mycke i huvet för att kunna sova... då kan man lika gärna slå till och göra en tomat mask i ansiktet. Inte för att jag tror att det på nåt sätt kommer att hjälpa mitt nuvarande pizza-face men man kan ju försöka.

Idag hade jag eng b prov. Jag blir så jävla nervös över sånna grejer. Har ganska höga förväntningar på mig själv och om dem inte blir uppfyllda ja då kan man ju inte riktigt skylla på någon annan än sig själv tyvärr.
Men jag tror att det gick ganska bra... max poäng var 121 så för att jag ska vara nöjd betyder det att jag ska ha över 100. Vi får se helt enkelt. Jag kanske berättar vad jag fick sen om det inte var ett skam resultat.

Nu tror jag att jag ska ta och spela lite eller kanske tvätta facet innan det börjar torka bort av mask... låter ganska läskigt va? =))

laters...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0