Just ja..

Jag kom just på att jag inte berättat att jag i måndags äntligen skulle få min nya permo. O M G!
Helt jävla fucked. För det första så var den ju inte alls så som det var sagt att den skulle vara. Det satt saker på den som jag inte ville ha som tex en stor djävla bältes klump. Och konstiga knubbiga fotplattor. Och sedan satt det inte saker som det skulle ha gjort på den så som rätt dyna och en normal joystick. Oh no... så då fick jag bara prov sitta för att ställa in lite grejer så som armstöd och fotplattor och sånt. Och så testade jag att tilta med den.. det är alltså när man lutar sätet bakåt. Ni som känner mig vet ju hur jag brukar sitta och se på tv. Och då när jag satt så då började helt plötsligt hela den konstiga lamppanelen att blinka och varna för nåt. Sedan dog den och ville varken stängas av eller sluta blinka. Det finns ingen nyckel på dom nya heller så man kunde inte ens göra nyckel rycket. Men så efter en liten stund så gick det att stänga av och sedan så fungerade det att ta sig ned i vanligt sittande så jag kunde ta mig ur. Han teknikern som var här för att ställa in den skulle ta med den tillbaka för att kolla vad det var för fel på den. Känns ju väldigt bra att det börjar med att den jäveln är traig... precis vad jag behöver.... NOT!

iaf så sa han att han skulle laga den och att jag skulle få tillbax den om en till två veckor. Men när han förra gången sa tre veckor så gick det sex så vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0