Ibland är det bara för mycke för mig...

Idag vaknade jag efter att ha sovit... tror jag. Det kändes inte så men två timmar var iaf borta från klockan. Jag klev upp duschade åkte med PrettyBoy och LL cool Jen till stan. Hängde käkade lunch och hängde lite till. Så jävla nice att det äntligen är vår. Så vi bestämde oss för en liten glass på torget innan det skulle bli dax att röra sig hemmåt. Då kom det massa måsjävlar och började cirkulera över oss. Alla som känner mig vet att jag "har lite svårt för" fåglar. Så jag föreslår att vi ska flytta på oss. Både för att jag hatar dom jävla jätte fjärillarna och dels för att jag inte ville ha bajs på mig. Dom skiter ju helt ogenerat på vad som helst... SKITMÅSAR!
Så vi gick och satte oss i parken utanför bion istället och allt var åter bra.
Då får jag ett mess av johanna... En måsjävel sket just på mig! Stod det i sms:et. Det visade sig då att hon hade typ fem minuter efter oss satt sig där vi suttit och blivit bajjad. Jag sa ju att det var ett dåligt ställe att sitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0