saeversCity = SugerCity

Den jäveln bombar mig hela jävla tiden. Ge dig på någon i din egen jävla storlek din satans mobbarmört!

Jag fattar inte vad det är som är så jävla roligt med att bomba samma jävel 200 gånger om dagen. Det är ju på inget sätt värt eftersom han inte typ får nåt krigsbyte. Dessutom så dödar jag ju delar av hans arme varje gång.
Såg i morse när jag klev upp att han bombat mig och lyckats få 10.000:- av mina cash. NOT COOL!

Hur ska man kunna bygga upp nåt alls om man hela tiden blir bombad? Jag hinner typ bygga max 40 soldater innan han dödar dom och sen börjar det om. =(

Kommentarer
Postat av: Johanna

japp, när jag vaknade hade han tagit 13.000...

Nu orkar jag fan inte bygga nå mer jävla gubbar. Jag byter strategi, bygger så mycket byggnader jag hinner, väntar på bunkern och utövar voodoo mot honom.

2010-04-09 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0