Back to everyday stuff...

Idag vaknade jag av att jag fick sms jätte tidigt. Det gjorde inget för det var ett sånt där sms som man kan läsa halvt sovandes le lite i själen och somna om. Sängen var allt för skön för att hålla mig vaken före kl sju på morgonen. Ni vet en sån där morgon när täcket är fluffigt och varmt. Man har hittat den perfekta sovställningen och kudden är perfekt placerad under huvudet. Mmmmm, good shit.

Nästa gång när jag vaknade var jag dock inte lika nöjd. Det plingade på dörren och det var dom där jävla ventilations killarna som ska in i en sovrum och mäta nåt helvete vid elementet. URK! Gillar inte riktigt när det stegar in en helt vilt främmande man i mitt sovrum när man ligger nyvaken och halvnaken i sängen. =(
Men det stoppar inte där... Oh no. Jag hade en jävligt jobbig dröm som var otrevlig på många sätt som gjorde att jag redan var ur balans. Så jag hann inte bearbeta det alls innan jag var tvungen att kasta mig ur sängen och in i duschen. 

Drömmen i stora drag så skulle jag och kanske Kaina åka och bo i en stuga med grannarna och några av deras vänner. Vi skulle bara hänga och festa från fredag till söndag och ha trevligt typ. (jag träffade jockes kompis Leif och hans släpptågarbitch på stan igår och jag antar att det var därför som jag drömde att dom var med) Så hade vi sovit där en natt och haft kul, inget barnförbjudet skoj eller nåt sånt. Sen klev jag upp och skulle göra frulle på lördagen och Jocke (som i vanliga fall är min klippa) var värsta aset. Otrevligaste jag varit med om på jäääävligt länge. Det slutade med att jag var tvungen att fly från den där jävala stugan och ringde till Sofia som skulle komma och hämta mig. 



Ursh! Ursh! Ursh! Jag blir lite upprörd bara av att tänka på det. Det är sjukt störigt när man drömt något sånt där och det hänger kvar i ens innre länge. Känns som om jag är förbannad/besviken på Jocke nu fast han är ju sjukt oskyldig. Och jag är ju inte förbannad eller nåt på han heller. Jävligt skumt! 
Så vad har jag lärt mig av detta? Jo, att inte åka och bo i stuga med grannarna. =))


Annars har Kaina kommit hem igen och Minna åkt hem till sig.... Så vardagen har kommit tebax till Ersboda.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0