har iaf min familj...

När allt skiter sig och det känns som om allt är piss är det så jävla nice att ha sin familj och sina vänner. Min moster är som jag sa världens bästa. Hon är snäll, omtänksam, ödmjuk och rolig. Hon höjer aldrig rösten och hon skrattar med hela själen. Hon och min mamma är på många sätt väldigt lik varandra men på andra sätt raka motsatser.

Micke och Elin kom ut till böle idag och käkade middag med oss. Sen så bakade jag en kladdkaka och så såg vi på Ice age 3. Den var rolig och det var jätte roligt att se den med dom... Mest för att Elin är så skön och skrattar så hjärtligt och saker som jag kanske inte skulle tyckt var roligt från början. Men man kommer jävligt långt med ett smittande skratt.



För er som inte sett den men sett dom andra två kan jag rekomendera den. Vi råkade tyvärr göra misstaget att hyra den på svenska så det drar ju ner betyget lite men ändå klart se värd.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Bloggen blev ju superfin! Nice work=)

2010-08-09 @ 09:08:28
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0