A long time ago...

Igår var jag fasligt duktig och städade massa på mitt rum. Bland annat så dammtorkade jag massa och dammsög väggen vid fönstret. Det var sjukt jobbigt och det värsta av allt är att det var så länge sedan jag gjorde en riktigt genomkörare där inne att det kommer att behövas göras igen ganska snart... Typ imorgon eller nåt. Idag har jag varit på en liten promenad med Rocky den vite dåren.



Den här bilden är från förra sommaren när vi var i stugan. Men han är lika galen ännu. =) Sen har jag tvättat och dolat gick på konsum  för att köpa mig en avocado men kom hem med två. Känner mig nöjd med det. Annars så tar jag det bara lugnt för att jag ska hjälpa Kaina senare med ett roligt projekt så då behöver jag min arm styrka.


Jag var tvungen att leta lite i mitt bild arkiv för att hitta en bild på Rocky men då hittade jag ju oxå massa andra gamla bilder bland annat den här...





HAHA! Man är ju gaaaaaalet attraktiv när man är nyvaken, osminkad och bakis. Det värsta är ju att det fan inte är mycke bättre när man försöker med lite smink och varken är nyvaken eller bakis....



Tur att jag har lite själv distans... Eller? =)

Kommentarer
Postat av: Big K

Du e lovely :)

2010-08-18 @ 23:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0