2010 - Årets hjälte

Jag skulle inte finnas om det inte vore för min mamma. Hon stöttar och pushar, hjälper och älskar. Jag vet att jag alltid kan vända mig till henne när jag behöver nåt, vad än det må vara. Hon fixar och gör allt för att alla ska ha det bra. Ibland glömmer hon dock bort att ta hand om sig själv och då önskar jag att jag bodde lite närmare så att jag kunde ta hand om henne tillbaks. Hon fixade min bil, min skatt, mitt hjärta och mitt huvudbry. Och det var bara typ senaste månaden. ÄLSKAR DIG MAMMA! Du kommer alltid att vara en super hjälte för mig.


Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Man kan inte vara mamma utan barn. Jag har världens bästa dotter så det är så lätt att vara mamma. Eftersom jag har en livslång erfarenhet av skitbilar så är din en baggis. Du är en gullunge

2011-01-17 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0