host och krax

Hur svårt kan det vara att få bli frisk? Jag är grymt less på att vara sjuk. Idag gick jag på lill coop och länsade deras mini apotek. Köpte ipren, hostmeducin (ja, det heter meducin), novalucol och julmust. Blir jag inte frisk nu då kommer jag nog aldrig att bli det. När jag kom hem sköljde jag ner hela skiten med juice. Så då har jag ju fått i mig lite vitaminer oxå.

Nu ska jag gå och få på mig något sorts ansikte innan Kainas middags gäster kommer. Kanske inte ska skrämma ihjäl dom med min döda uppsyn.

Och avslutningsvis så måste jag bara.... Varför finns det inget o-jul-relaterat på tv att se? svt1 plockade iaf lite poäng av att dom körde trolltyg i tomteskogen idag. Kungligt bra. Och faktiskt inte ens julrelaterad. Me like. =)
Verkligen skönt att den här jävla högtiden snart är slut.

Hoppas att det blir varmare snart bara...

simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0