i get by with a little help..

"Oh boy, vilket vackert väder. Solen skiner idag..."

Ibland säger jag saker som jag ångrar. Jag ångrar mig inte för att det inte stämmer eller för att jag inte menar det utan för att det kanske hade varit bättre om det aldrig hade blivit sagt. Jag ångrar att min mun ibland släpper fram mina tankar lite för obehärskat. Att mina fingrar väljer att skriva saker i sms som inte är helt godkända av hjärnan. Kan man köpa en sensur upgrade till sig själv?

Bla, bla, blaaaa....



Igår var jag och tittade på Magnus Betnér. KUNGLIGT! Det var så jävla bra. Jag fattar inte hur en person kan stå och snacka i typ två timmar och det blir aldrig tråkigt. Jag skrattade så jag grinade och svettades. Och i min bok är det ett ganska bra betyg. =) Jag har sett honom live ganska många gånger tidigare och man blir aldrig besviken. Han håller verkligen måttet. Han pratar ganska ofta om ungefär samma ämnen men han säger aldrig samma saker. Jag fattar inte ens hur det går till... Man blir oxå sugen på att gå på fler saker och hitta på grejer för det är så super nice.

Och så en liten bild till sofia... ;o)) hihi



MUMSIGT!  Han är ju inte helt oäven att vila ögonen på. =)


Funderar på att gå på bionatt snart. Tror det kan vara nice. Vi får se....


Kommentarer
Postat av: Minna

Fan va roligt! Jag håller med, han är grym!

2010-12-02 @ 16:34:40
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0