snort

Jag tror att Ia smittat mig med nåt som jag inte ville bli smittad med. Och hon gjorde det på internationella aids-dagen. =/ Inte för att det egentligen har med saken att göra, men så är det. Just nu sitter jag och snorar och mitt huvud känns tungt.
Det som dock gör att jag är lite gladare är att Jocke gjorde praliner och bjöd mig. =) Dom var goda! Den fyllningen skulle man kunna äta med sked... Eller vänta, det var ju xakt det jag gjorde. HAHA!

Nu kanske jag skulle ta och lyxa till på lite middag. Klockan är ju ändå bara halv tolv. Eller så går jag typ och lägger mig... men det kändes ganska lite som jag. Å andra sidan så kanske det är lika bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0