Avatar 3D igen...

Idag var jag och Kaina och såg på Avatar 3D på bio.... igen. Jag tycker att den är grym faktiskt. Och jag måste säga att den faktiskt blev bättre andra gången. Och trots att den är nästan 3 timmar lång så blir den aldrig seg eller tråkig. För alla som inte sett den så rekomenderar jag den starkt. =)

Annars har det väl inte hänt så mycke... Jag vaknade vid 11 men låg kvar i sängen tills kl 14. It was the poo. Sedan segade jag och åt ris. Det var gott men tråkigt. 

Jag saknar Minna.

Har messat med Ghekka idag oxå om att jag ska komma förbi men det går så dåligt för mitt lag... Men oroa dig inte. Jag kommer snart. LUV LUV!


Kommentarer
Postat av: Minna

Och jag saknar dig! <3

2010-02-28 @ 11:06:16
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0