Best damn ceasar...

Igår var jag först på stan och lunchade med mina goda vänner på Piazzo... Det är en pytteliten lunchrestaurang som ingen jävel vet vad den heter eller var den ligger. Men alla som går dit blir nöjda och så även jag. Jag älskar faktiskt den där lilla hålan.

Sen åkte jag på sjukhuset för min stora "operation". Jag kom dit och tog en kölapp, satt och väntade typ 2-3 min ick gå till operationssalen. Satt där utanför i ca 1-2 minuter innan jag blev inkallad. Dom frågade vad jag var därför jag pekade på mitt minimala födelsemärke dom halvt skrattade och sa.. ok. Jag fick en fin grön mössa och så även mitt moraliska stöd Kaina. Sedan fick jag köra in och luta bak permon lite sedan så frågade dom om jag ville ha bedövning. Jag sa nej. Kirurgen kom in klippte bort den lillajäveln och sedna var jag klar. Så ca 10 min och ett litet plåster senare var min "operation" över. Och Kaina tyckte att jag hade varit duktig så hon köpte tryfflar till mig. ♥ Mmmm, en var med mangosalsa. Den åt jag igår och den var super god. =)

Efter det så åkte vi på maxi där vi hast handlade för att Kaina systeryster ringde och sa att vi skulle komma till Stadium så då gjorde vi det. Varpå Kaina inhandlade en ny jacka som var super nice.

Så kom vi hem vid fem eller nåt och hann sätta oss och andas en stund innan Jenny ringde och frågade om vi ville komma och äta middag hos dom. Hmm, tänkte jag då.... Mäster-kockar-Jocke gör ju alltid god mat så om han dessutom har med sig en släptågar-kock så måste det ju vara gooooood stuff. Självklart tackade vi ja till middag och det blev vid åtta tiden. Mellan att Jenny ringt och det var mat så hade vi lite tid att inte göra nåt, men det gjorde vi. Jag och Kaina, jag alltså sjöng karaokeparty. Jenny fick sedan nys på detta och kom upp för att tralla. Jag måste säga att det var en härlig blandning av ljuva opera toner och kaxig rap. =)

Och så till maten... Utan att  ljuga, det kan ha varit den goooodaste jävla ceasarsallad jag någonsin ätit. Och det vill inte säga lite. Jag äter det nämligen ganska ofta och jag har ätit det worldwide. It was tha poo! Helst såsen.
Och till efterrätt blev det tirra... Oooo.... Mmmm... GOTT GOTT!

Jag avslutar med en liten parentes... Jockes polare Vicktor/Långben var grymt trevlig och rolig. Det är alltid kul att träffa nya människor som har lite substans.

Later's!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0