Jag har stickat en mössa... =)

Igår blev jag förbannad över att biljäveln inte ville starta och att jag var tvungen att gå till jobbet. Jag orkade såklart inte gå i t-shirt och tjocktröja när det var 17 grader kallt. Så jag fick ta bussen alla tre hållplatserna... Irriterande som satan. =/  Men det var inte det värsta... oh no. Det värsta var att jag var tvungen att gå hem, och jag höll fan på att dö. Då sa jag till Johanna att min jävla mössa var helt jävla värdelös och att jag skulle sticka en ny mössa som var lite varmare.... Sagt och gjort!





Och jag vet att jag hållit på med olika mössor ett tag, men denna gjorde jag igår....

Kommentarer
Postat av: Minna

Finfin mössa! Blev den varm också?

2010-02-03 @ 11:44:12
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: jennie

fyfan vad bra den blev! ;d

själv stickade jag klart mina sockar i förrgår.

2010-02-03 @ 13:30:29
Postat av: Mamma

Jag ser att du kan allt jag lärt dig. (och lite till) Det ser ut att funka bra. Hoppas den är utan klåda.

2010-02-03 @ 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0