MUMS!

Tänkte att jag skulle göra en topp tio hunk lista... Kändes lagomt pubertalt för att jag skulle tycka att det var intressant men ändå känna en viss avsmak... Men det är ju svårt att hitta åt tio stycken som platsar på listan.

Så... utan inbördesordning just nu kommer här finalisterna... Ni får gärna ge åsikt om vilka som utgör topp tre.



JESSE BRADFORD






PHIL ANSELMO






RYAN REYNOLDS






KARL URBAN






RYAN DUNN






RYAN KWANTEN






ZOLTAN FARKA






BRODY JENNER






JOEL EDGERTON






VIN DIESEL






Vad kan man säga annat än.... Grrrrrrrrrrrr Mjau!!!



Kommentarer
Postat av: Kaina

Phil, Zoltan och Vin! GIMME! :p

2010-01-22 @ 03:20:14
Postat av: Streeken

Topp 1 är lätt Ryan Reynolds! Mumma=)

2010-01-22 @ 08:15:31
Postat av: Z

Jag kanske har lite konstig smak men den enda jag tyckte var snygg var BRODY JENNE;)

2010-02-03 @ 20:30:55
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0