Skämmes ta me fan...

Ursh, vilken usling jag känner mig som. Jag hade satt klockan för att kliva upp i någon vettig tid idag, men NOOO! Den jävla telefonen fick slut på batteri igen och valde då att inte ringa så jag fick sova till typ halv tolv. När jag då vaknade och insåg detta tänkte jag att dagen ändå är slut så då kan jag lika gärna ligga kvar i sängen en stund... en stund alltså... Typ två klev jag upp. Illa!

Nu har jag precis käkat frulle och funderar på om jag ska kasta på mig ett face och hitta på nåt kul eller om jag ska vara duktig och träna. Känner jag mig själv rätt lär jag inte göra nåt av det utan sitta här vid datorn ett par timmar för att sedan gå och sätta sig framför tv:n. Men å andra sidan var jag super duktigt igår så jag kanske inte behöver ha svin dåligt samvete för detta.

Men jag saknar Glukk. =/ Jag måste få träffas. Och ja, jag vet att det är mitt fel. Love U! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0