Vad är det för fel på den här stan...

I helgen så har folk tydligen förlorat förståndet.. Och då menar jag inte bara mina vänner... Haha.

Nån jävla knäpptask yxade ner en annan och tyckte att det var tufft eller nåt. En annan har blivit nedslagen och rånad utanför operan. Och rån på Subway.... Och idag har någon jävel försökt att råna Mias grill och misslyckats men däremot hade någon annan bättre lycka och rånade sega råttan.

Plus att imorse när jag skulle till jobbet var min bil död. Det hände inget när man försökte låsa upp, var tvungen att göra det på det gamla goda sättet med nyckel i hål. Och när johanna öppnade dörren tändes inte en enda lampa och vid vrid på nyckeln hände verkligen ingenting.
Och det tycker jag var det värsta av allt... att bilen var död alltså.

Va fan ska hända imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0