mr. fish it!



I sommar har jag funnit en ny hobby. Vi har varit och fiskat ett par gånger i veckan. Det är faktiskt sjukt nice även när det är dåligt väder. Mest för att då får man mer fisk. På bilden sitter jocke och fifflar med nåt. Vissa dagar blir det bara mer trassel än andra. Jag vet att att jag tjatat om det ganska mycke på slutet men jag är sjukt glad att jag har såna trevliga grannar och vänner. TACK FÖR ALLT!
Jag var med Jenny och Nike och fiskade igår och låt oss säga att jag och Jenny har lite mer slappa fiskeregler än vad Nike har. Då gäller det att hålla spöet med båda händerna och vara tyst och man får inte stoja. =)

Jag försökte hitta nån fler bild från våra fiske eskapade men det är inte direkt så att man är till sin fördel när man är ute i vildmarken... Jag ber om ursäkt för min uppenbarelse.






Det brukar alltid vara jocke som gör värsta jävla proffs eldarna. Denna gången hjälpte jag till... Haha! Den blev iaf stor och hög. =)





Det är lite blandade bilder från olika gånger vi varit iväg. Det är alltid lika roligt.... utom den gången när det var millimeter ifrån att Jenny tappade min permonyckel i sjön. That was not cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0