Ny vecka...

Äntligen känner jag mig lite peppad att göra nåt kul. Känns som om jag lever i en jävla dimma till och från. Är nog ganska i obalans i allmänhet just nu men just idag känns det bra. Som om det kan vara värt att andas en dag till.
Och om det inte skulle vara värt så har Jocke lovat att döda mig. ;)

Idag.... eller ja nu blir det väl mer inatt... ska vi testa att göra macarones.



svi får se om våra blir lika snygga som dom på bilden. =) Men det tror jag nog... Minst lika snygga. =)

 


Kommentarer
Postat av: Minna

Åh, är dom god dom där konstiga småkakorna? Lova att ta kort och lägg ut sen så jag får se hur dom blev! Spännande!

2010-07-12 @ 17:27:03
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0