och så var det över...

Igår var jag ute och gick med min kära grannpöjk och hans byracka och blev jävla uppäten av mygg. Mina ben har tagit ordentligt med stryk och dessutom har jag klöst sönder dom. Det blöder ganska bra när man med hjälp av en nagel gräver sin väg in under myggbettet och försöker att utrota klådan. Och som en liten guldkant så är min myggspray slut och jag vet inte var man kan hitta mer OFF! nu för tiden.


Idag vaknade jag av att mina fotleder försökte driva mig till vansinne med klåda. Och när jag väl var vaken efter mina typ två timmars sömn så kollade jag telefonen och såg att Elisabet skrivit och sa att hon skulle komma till mig vid tolv. Det var bara att kasta sig i dushen och tvaga (läs tvålklia) sin lekamen.

Efter det så åkte jag en sväng på verkstaden med lite grejer som dom glömt i min bil. Och sen begav jag mig till umedalen. Där hookade jag upp med Ghekka och kollade in hennes nya lägenhet. Så var det så fint väder att vi bestämde oss för att promenera in till stan. Catrin tog min bil och körde den in till stan och jag och Glukk gick. Det var så jävla trevlig och skönt. Dels för att det var hundra år sedan jag träffade Ghekka och dels för att det var så jävla skönt väder. Detta får mig oxå att fundera på varför jag och ghekka hänger så sällan.... Måste bli bättre på att höra av mig. Jag vet att jag alltid säger det men att jag aldrig gör det.... Så, it's up to u babe!
Tack som fan för idag iaf. Jag önskar att alla fick ha en vän som du. Men inte du, för du är min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0