hej hallå...

Idag är det måndag... Och jag har äntligen fått fingrarna ur och ringt till verkstaden och fixat en tid för att laga min bil som har varit halv trasig sedan augusti. =)) Men nu ska det alltså äntligen bli fixat.

Annars idag har jag inte haft så mycke för mig. Städat och tvättat lite och dammsugat bilen. Sminkade mig med en gammal mary kay färgkarta jag hittade när jag städade ur en gammal låda.... Blev lite tråkigt men ändå mer färg än en annars vanlig måndag.

Känns som om det är väldigt dax för mig att färga utväxten.... Alternativt bli blond igen. Men det är jävligt osannolikt att det kommer att hända.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du va ju as het i blont!! Go for it!

2010-06-16 @ 11:36:09
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0