Men ÅHHH!

Jag hade precis skrivit ett jävla satans inlägg när jag på något sätt fipplade till det och skiten försvann.

Det jag skulle säga iaf var att Strekken var upp för några veckor sedan och vi tog vårt straff för godis pakten vi hade i december. Karaoke på offentlig plats och Kaina fick välja låt. Som tur var hade jag sinnes närvaro nog tidigare denna dag så jag köpte en mutklänning åt henne. Det verkar ha funkat för hon valde en ganska bra låt...
We'r not gonna take it - Twisted sisters.

Men inte nog med det... Vi var först ute på ALL STARS med Sofia på fredagen... Blev ganska full då med.. Här kommer några väl utvalda bilder från den kvällen. =)



Sofia var taggad. Tyvärr ser man inte hennes sköna byxor på denna bild men dom var awesome!



Kan det ha varit alla skabbiga grabbar som raggade på henne som gjorde att Hube blev så glad?



Haha... Mitt puder tog slut så jag var tvungen att använda sommarpudret. Jag ser ju nästan levande ut.



Mmm... gott!



Peace out!


Så här är lite bilder från vår ute kväll på lördagen...
Och notera att detta är kväll nummer två... Jag erkänner att jag är för gammal för tvådagars helst i kombination med hot-shots och karaoke.












En bild säger mer än nåt man kan sluddra ur sig på fyllan....

Tack och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0