I know u r but what am I...

Jag har bestämt mig för att jag är jävligt less på att alla klagar om olika saker. Visst kan jag förstå att man måste beklaga sig ibland och att allt inte alltid går så lätt som man vill. Men man är ändå alltid kapten över sin egen lycka. Alla som tror att man kan förlita sig på att någon annan ska göra en lycklig kommer att bli sjukt besvikna. Varför skulle någon annan göra något sådant om man inte ens kan göra det själv? Visst om man tex har en partner så vill man ju göra den lycklig. Och hur göra man det? Jo genom att vara lycklig själv. Genom att må bra och att alltid göra sitt bästa. Jag bestämmer mitt eget värde och förväntar mig att bli behandlad därefter. Jag tycker att alla borde göra det. Och om man väljer att inte göra det då kanske man får vad man förtjänar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0