Sååå mycke har hänt.

Jag har varit lite lat och inte printat på ett tag så nu har jag lite att berätta... Eller... Det är väl ganska ointressant men det skiter jag i. Och för att göra det riktigt krångligt börjar jag med att berätta om igår.

Jag har varit sugen på att fiska ett par dagar så igår ringde Jocke mig och frågade om det var dax. Det var det verkligen. Så jag tog på mig varmtröjan och så åkte vi och köpte fiskekort som man tydligen måste ha. Jaja, nydala nästa. När vi kom fram till vårt ställe var det andra människor där som bara stod och drack kaffe så vi började fiska. Det var några jävla barn där oxå och fiskade men jag gjorde mitt bästa för att ignorera dom. Dessutom hade jag inte tagit med i beräkningarna att vi skulle vara ute på bryggan. Det gick ganska bra, fast jag blev sjösjuk. Det kändes lite töntigt att klaga hela tiden så jag bet ihop och svalde. The magic of fake! =) Jag fick iaf napp innan Jocke ens fått sitt spö i sjön. HAHA! Sen nappade det hela tiden och Jenny och jag fick varsin firre som vi sparade.
Det blåste ganska mycke och det blev kallt som fan så tillslut gjorde vi en brasa och grillade korv och marshmellows. Det var gött och mycke mycke trevlig.

Lets do it again!

=))

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh det är mysigt att fiska!

2010-05-25 @ 20:59:17
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: jenny

du hade ju ett jävla flyt den kvällen, önska bara att du hade fått upp den fina rosa fisken. :)

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-05-26 @ 01:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0