AJ!

Vet inte riktigt vad fan som hände igår men smärtan är olidlig idag. Fy satan va ont jag har i armarna, axlarna och ryggen. Plus att jag fick ett slag på käften av en jävligt överförsriskad tant. ARHGGGG! Det var roligt och jag hade en bra kväll, synd bara att jag var på så dåligt humör. Eller att jag var så jävla irriterad hela tiden. Jag tror dock att jag kunde dölja det ganska bra så att inte alla blev drabbade.

Tog typ 4 kort... så detta är vad jag har...





Och lite bonus info... Hube blev slickad i ansiktet av ett sär på dansgolvet. Jag kastade in Kaina i ett räcke, använde hennes väska som katapult. Kaina slog av min permospak, kulan flög och det som höll fast den. =) Det var som sagt en ganska "annorlunda" kväll. Skulle behövt någon där to keep me in place. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0