då var det helg igen

Oj vad tiden går fort när man har roligt... Eller tiden går fort iaf. Tycker att denna veckan har gått helt sjukt fort. Så vad har jag gjort? Jag har pratat med om framtiden men inte kommit fram till nåt. Jag har varit och spelat biljard för första gången på typ 10 år. Det var grymt kul. Fast jag måste ju erkänna att man fan inte har kvar sina forna skills. Hoppas att någon vill spela med mig snart igen för det var roligt. Har blivit bjuden på sushi av världens bästa sofia. Fått choklad av världensbästa. Har knådat kaina. Sen har jag plågat mig igenom vampires diary och jag är inte helt nöjd. Det är ganska bra att det inte är lika socker sött som twilight men det är ändå ganska milt. Annat är det med true blood. =) Tror att jag är lite över hela highschool grejen och känner att det kanske är lite för pubertalt för mig. Men jag har lite för många tvångstankar för att inte se klart när jag börjat en serie. Så jag har typ tre avsnitt kvar av första sesongen.
Hoppas på att få en ny sesong av parenthood av streeken snart. Sofia vill oxå se hur det fortsätter. Annars så har det inte hänt så mycke. Eller jo det har det men det ska ni skita i... eller förresten. Jag kan berätta att vi fått en ny spis. =)

Nu ska jag typ äta eller nåt...

Later's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0