Monday morning

Idag är det tisdag. Min permo stinker brandrök så jag knappt står ut. Jag sitter och lyssnar på Monday morning, det är som en skön blandning av melankoli och glädje. Vet inte riktigt vad det är som fångar mig men jag gillar det.

Vaknade ganska tidigt idag och var förvånandsvärt ut vilad. Imorse när jag klev upp var jag super frukost sugen. Det fanns såklart inget hemma... Eller det fanns ost som var möglig. Sen fanns det lite rostbröd i frysen och pyttelite bregott, lite mjukost. Så jag kokade ägg och gjorde äggmackor. Och det var fan inte igår man åt det. Inte så dåligt faktiskt.

Somnade ganska tidigt igår. Tydligen blir man helt ur slut av att vara ute i friska luften. Eller... Frisk och frisk, det var sjukt kallt. Trots att jag typ klagade större delen av vägen på att jag frös, så till den grad att Jocke styrde upp en brasa så underskattade jag tydligen hur kallt det egentligen var. För när jag kom hem kände jag inte längre min liltå och den känns fortfarande lite konstig. Jag har svinont i axlarna, förmodligen för att jag gick och spände mig ganska mycke. Och jag är väldigt lätt kyld idag. Har suttit med en filt runt mig hela dagen.
Men trots allt detta så måste jag säga att det var jävligt nice. Det var en lång promenad runt nydala och det var trevligt sällskap. Jag är super glad för dom vänner jag har. Tack för att ni finns.
Och jag går gärna runt nydala igen... Om jag får ta på mig typ dubbelt så mycke kläder.... Eller när det börjar bli varmare.

På torsdag ska jag äntligen gå på Saw 3D med ghekka. Kommer att bli kung. =) Ser fram emot lite splash, det är för lite sånt nu för tiden.

Nu ska jag borsta tänderna och sätta på ett ansikte... kanske även byta permo för att denna stinker nåt jävulskt. Sen ska jag gå till Sofia och käka middag med henne och Leon. (kanske någon mer, det vet jag inte)

Så vi hyres som horen säg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0