Mus-jäveln är ju glappare än...

Nu är det fan inte kul längre. Vad än man ska göra måste man klicka till med våld för att musen är så trög. Jag kan inte ens spela längre. =( Och jag vill inte ha en "vanlig" mus. Jag vill ha en med kula-on-top. Så att man inte behöver sitta och veva runt armen över halva fucking erboda. Kollade på MediaMarkt när jag var där men det fanns bara några konstiga... NOT HAPPY!


Och en liten mini notis.
Jag vet att det kommer att gå bra för dig Ia. För att du har rätt och du gör det som är bäst för alla. Och jag kommer att hålla alla tummar jag har för er. =) Kram!


Kommentarer
Postat av: Minna

Är "Sick of sticks" död?

2010-11-11 @ 16:23:40
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0